نمایندگی فروش بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

نمایندگی فروش بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

باکس آفرود Boxoffroad نمایندگی فروش بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM با تیم فروش حرفه ای و با تجربه خود در حوزه فروش و تعمیرات بیسیم واکی تاکی، تلاش می‌کند تا محصولات بیسیم واکی تاکی موتوکام با بهترین کیفیت و خدمات را به مشتریان ارائه دهد. تمامی خدمات باکس آفرود Boxoffroad به وسیله کارشناسان متخصص در زمینه بیسیم و تجهیزات رادیویی ارائه می‌شود.

با توجه به کیفیت بالای بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM ، و دارا بودن یکسال و خدمات پس از فروش، توسط نمایندگی های رسمی خرید و فروش بیسیم واکی تاکی مجاز عرضه می‌شوند. برند موتوکام دارای سه مدل با نام های MC444 , MC555 , MC666 بوده که در ادامه به معرفی ویژگی ها  امکانات این مدل ها می پردازیم :

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444

اولین مدل از برند موتوکام بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM مدل MC444 می باشد که جز ساده ترین و ارزان ترین مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز به حساب می آید و به دلیل محبوبیت آن در بازار، این مدل را مورد بررسی قرار می‌دهیم. این دستگاه مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را دریافت کرده است و همچنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

یکی از ویژگی‌های بارز این دستگاه، آنتن بلند طرح کنوودی آن است که بصورت منعطف طراحی و ساخته شده است که ارتباط و برد بهتری بین دو دستگاه بیسیم را فراهم می‌آورد. همچنین بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444 امکان شارژ با استفاده از پایه شارژر و همچنین شارژ ثانویه با استفاده از پورت USB Android را میسر می‌کند. این ویژگی این امکان را فراهم می آورد تا دستگاه را از طریق منابع مختلفی که پورت USB را ساپورت می کند مانند پاوربانک، فندک خودرو و … ، باطری بیسیم واکی تاکی را شارژ نمود.

در زیر، مشخصات فنی و فیزیکی دستگاه بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444 را می‌توانید مشاهده کنید :

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444
بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC555

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM مدل MC555 می باشد با دارا بودن مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و گارانتی و خدمات پس از فروش، یکی از گزینه‌های مناسب برای خریداران بیسیم واکی تاکی مجاز است. این دستگاه دارای ویژگی‌های متعددی بوده که آن را برای کاربران جذاب نموده است. یکی از مزیت‌های آن، امکان شارژ آسان پورت یو اس بی اندرویدی  Port USB Androidاست که می‌توان با استفاده از پاوربانک یا شارژر فندکی خودرو، به صورت مستقل و بدون نیاز به دخالت دستگاه، باطری بی‌سیم واکی تاکی MC555 را شارژ کرد. همچنین همانند دیگر مدل های بیسیم موتوکام، امکان شارژ باتری بیسیم توسط پایه شارژر رومیزی فراهم می باشد.

دیگر مشخصات فنی و فیزیکی این بیسیم واکی تاکی در ادامه ذکر شده است :

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC555
بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC555

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666

این مدل از برند موتوکام با در اختیار داشتن مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش، در چهار رنگ جذاب : نارنجی، سبز، زرد و قرمز به بازار عرضه شده است که بیشترین تنوع رنگی در بازار در بین کل بیسیم های واکی تاکی دارا می باشد.

علاوه بر این، بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM مدل MC666 با امکان شارژ با پایه رومیزی و همچنین شارژ ثانویه توسط Port USB Android، می توان شارژ باطری آن را توسط پاوربانک، فندکی خودرو و سایر دستگاه‌هایی که پورت USB اندرویدی را پشتیبانی می کنند شارژ نمود. این ویژگی موجب ساده تر شدن شارژ باطری آن را در سفر و استفاده در مکان‌هایی که دسترسی به برق محدود است، میسر می نماید.

در زیر دیگر آپشن ها و امکانات بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666 لیست شده است :

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666
بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اشتراک گذاری در
https://boxoffroad.com/?p=2141
لینک کپی شد
0
Call Now Button