تفاوت و فرق بیسیم مجاز و غیرمجاز

بیسیم واکی تاکی از جمله دستگاه های ارتباطی بوده که با وجود دیگر دستگاه الکترونیکی همانند تلفن همراه هوشمند، توانسته در میان افراد و مشاغل جایگاه خود را حفظ کند و استفاده از آن به دلیل سهولت در بکارگیری، رایگان و نامحدود بودن مکالمات و همچنین عدم وابستگی به آنتن و دکل، استفاده از آن در بین افراد و مشاغل هر روز افزوده می شود. مهم ترین نکته ای که جهت استفاده یا خرید بیسیم واکی تاکی باید به آن توجه داشت، مجاز بودن دستگاهی است که از آن استفاده می نمایید.‌ بسیاری از افراد ندانسته اقدام به خرید و استفاده از بیسیم واکی تاکی غیر مجاز می نمایند که با این افراد طبق قانون برخورد خواهد شد. 

فرق بیسیم واکی تاکی مجاز و غیر مجاز

دستگاه های بیسیم موجود در بازار به دو دسته بیسیم مجاز و غیرمجاز تقسیم بندی می شوند که در ادامه به تفاوت های این دو می پردازیم :
مجوز استفاده : بیسیم واکی تاکی مجاز دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده و استفاده از آن در امکان عمومی هیچگونه منع قانونی نداشته و تمامی افراد عادی می توانند از آن استفاده کنند. استفاده از بیسیم غیر مجاز مشمول جزای نقدی و حبس بوده و همچنین دستگاه بیسیم غیرمجاز سریعاً توسط مامورین ردیابی و ظبط خواهد شد.
لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی : با توجه به ورود غیرقانونی و قاچاق بیسیم های غیر مجاز به داخل کشور، لوازم جانبی این قبیل بیسیم ها مانند باتری، هندزفری، قاب، شارژر و … در بازار موجود نمی باشد و استفاده کنندگان از بیسیم غیرمجاز در تامین لوازم جانبی واکی تاکی خود در آینده با مشکل مواجه خواهد شد.
تعمیر بیسیم واکی تاکی : از دیگر تفاوت های بیسیم غیر مجاز با بیسیم مجاز، نداشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بوده بطوریکه هیچگونه تعمیرگاه تخصصی برای تعمیرات بیسیم های غیرمجاز در ایران وجود ندارد و شما با خرید بیسیم غیرمجاز، یک کالای یکبار مصرف را بدون هیچگونه خدماتی خریداری نموده آید.
آپشن های بیسیم واکی تاکی مجاز : انواع بیسیم واکی تاکی مجاز دارای مدل های بروزی می باشند که دارای امکانات و آپشن های نظیر : استاندارد محافظتی آی پی IP، صفحه نمایش LED و LCD، رادیو موج FM، زنگ هشدار و آلارم، کی پد، کد گذاری ضد شنود و …

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM

موتوکام، شرکت تولیدکننده بیسیم واکی تاکی، مدل های جدید خود را با نام های MC444 ، MC555 و MC666 معرفی کرده است. این مدل ها بلافاصله پس از عرضه، با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان در بازار مواجه شدند. علت محبوبیت بالای بیسیم واکی تاکی موتوکام شامل کیفیت برتر و قیمت مناسب است. تمامی این مدل ها دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشند و دارای امکاناتی نظیر : باطری لیتیومی با ظرفیت 1200 میلی آمپر، پشتیبانی از Port USB Android و امکان شارژ باطری این مدل ها با پاوربانک و شارژر فندکی خودرو، دارای 16 کانال در باند فرکانس UHF و … می باشند.
بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444 MC555 MC666
بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444 MC555 MC666

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin

کمپانی طنین را می توان بهترین شرکت تولیدکننده بیسیم واکی تاکی مجاز در جهان بشمار آورد که به عنوان یکی از برترین برندهای این صنعت شناخته می‌شود. دستگاه‌های بیسیم واکی تاکی تولید شده توسط این برند، به عمر طولانی معروف بوده و به عنوان یکی از زیباترین محصولات بازار شناخته می‌شوند. برند طنین در سال‌های اخیر، با کیفیت بالای خود، توانسته است نسبت به سایر برندها، فروش بیشتری در بازار ایران داشته باشد. برند طنین دارای مدل‌های GP23 ، GP800 و GP900 می باشد که دارای امکاناتی نظیر : باطری لیتیومی (Li-ion)، صفحه نمایش LED و LCD، استاندارد  IP55 (IP : مقاومت در برابر ضربه، گردوغبار و رطوبت)، قابلیت شارژ توسط کابل Port USB و پایه شارژر رومیزی و وجود 16 کانال اشاره نمود.
بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin
بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اشتراک گذاری در
https://boxoffroad.com/?p=2313
لینک کپی شد
0
Call Now Button