خرید و فروش لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی

لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی

باکس آفرود BoxOffroad مرکز تخصصی تعمیرات بیسیم واکی تاکی، با پیشرفته‌ترین تجهیزات تخصصی و حرفه‌ای با بهره گیری از تکنسین های فنی مجرب، ارائه دهنده خدمات پس از فروش بیسیم واکی تاکی و عرضه‌کننده انواع لوازم جانبی مانند باطری لیتیومی بیسیم واکی تاکی، هندزفری بیسیم واکی تاکی، آنتن، آداپتور و شارژر، صفحه نمایش، کی پد، قاب و … در ادامه به معرفی لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی می پردازیم.

باطری بیسیم واکی تاکی

یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی برای دستگاه بیسیم واکی‌تاکی ، باطری آن است. باطری را میتوان یکی از اصلی ترین قطعات بیسیم واکی تاکی به حساب آورد بطوریکه در صورت عدم وجود آن، کار با دستگاه بیسیم امکان‌پذیر نخواهد بود. با توجه به این مهم، انواع مختلفی از باطری بیسیم واکی‌تاکی در بازار ارائه شده است. به منظور شناخت بهتر نوع باتری‌ها، همچنین نحوه نگهداری و شارژ صحیح آن‌ها، ابتدا باید درباره آن‌ها شناخت بیشتری داشته باشیم.

باطری و پایه شارژر رومیزی بیسیم واکی تاکی مجاز
باطری و پایه شارژر رومیزی بیسیم واکی تاکی مجاز

باطری بیسیم واکی تاکی نیکل کادمیوم (Nickel–Cadmium)

در گذشته، برای بیسیم واکی‌ تاکی ، از باتری نیکل-کادمیوم (Nickel–Cadmium) استفاده می‌شد. در ساخت این نوع باتری، از نیکل اکسید هیدروکسید و کادمیوم به عنوان الکترود استفاده می‌شد. اما این نوع باتری‌ها دارای مشکلاتی مانند کاهش عمر بر اثر بالا رفتن تعداد شارژهای متوالی هستند. علاوه بر این، کادمیوم برای محیط زیست، موجب آلودگی فراوانی می گردد. اکنون، باتری‌های لیتیوم یونی جایگزین مناسبی برای باتری نیکل-کادمیوم بیسیم واکی‌تاکی هستند.

باطری و پایه شارژر رومیزی بیسیم واکی-تاکی
باطری و پایه شارژر رومیزی بیسیم واکی-تاکی

باطری بیسیم واکی تاکی لیتیومی (Li-ion)

با توجه به تکنولوژی پیشرفته‌تر، باتری های لیتیوم یونی (Li-ion) در برابر باتری های نیکل کادمیوم، دارای ظرفیت ذخیره سازی انرژی بیشتری هستند (دو برابر) و همچنین وزن آن‌ها نیز حدود سه تا پنج برابر کمتر است. باتری های لیتیوم یونی نسل جدید باتری های بیسیم واکی تاکی می باشند که از سه قسمت الکترود منفی، الکترود مثبت و الکترولیت تشکیل شده‌اند. این نوع باتری برای ایجاد انرژی، از حرکت و جابجایی یونی استفاده می کند که به همین دلیل به آن لیتیوم یونی (Lithium Ion) نیز می گویند.

طریقه شارژ صحیح باطری بیسیم واکی تاکی

در بعضی از بیسیم های واکی تاکی مجاز، این آپشن جدید به شما اجازه می دهد که با استفاده از پورت USB اندرویدی، باتری را شارژ کنید. به این ترتیب در صورت نیاز، می توانید از شارژر فندکی خودرو، پاوربانک و سایر شارژرهای اندرویدی استفاده کنید و دستگاه بیسیم خود را شارژ کنید. در مدل های بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444 , MC555 , MC666 قابلیت، شارژ دستگاه با شارژر اندرویدی نیز میسر می باشد.

افزایش عمر باطری بیسیم واکی تاکی

عمر و ماندگاری باطری های نس جدید بیسیم واکی تاکی بالا می باشد ولی با رعایت مواردی می توانید عمر باتری را بیشتر کنید. باتری های لیتیومی جدید جهت شارژ شدن نیازی به شارژ کامل یا 100٪ ندارد و شارژ ناقص به باتری آسیب نمی‌رساند و بهتر است وقتی شارژ باطری به 90% رسید دستگاه را از شارژر جدا نمایید. همچنین، خارج نکردن کاور بیسیم واکی تاکی هنگام شارژ باعث داغ شدن بیش از حد باتری شده که می‌تواند باعث صدمه به برد دستگاه و باتری شود.

هندزفری بادیگاردی بیسیم واکی تاکی
هندزفری بادیگاردی بیسیم واکی تاکی

هندزفری بیسیم واکی تاکی

هندزفری به دستگاه الکترونیکی بوده که از کلمات Hands و Free که با هم ترکیب شده اند، به معنای آزادی دست ها می باشد. در حال حاضر، هندزفری های بیسیم واکی تاکی، با تنوع زیادی در بازار موجود هستند. برخی از انواع آنها شامل هندزفری بادیگاردی بیسیم واکی تاکی ، حلزونی ، VO ، شلنگی، حنجره ای، خلبانی و مشتی موجود می باشد.

هندزفری بیسیم واکی تاکی، دارای دو فیش قابل استفاده هستند و فقط برای بیسیم واکی تاکی قابل استفاده می باشد. لازم به ذکر است که هندزفری بیسیم واکی تاکی، قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند را ندارد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اشتراک گذاری در
https://boxoffroad.com/?p=2128
لینک کپی شد
0
Call Now Button