خرید و قیمت باطری بیسیم واکی تاکی

از مهمترین لوازم جانبی در بیسیم واکی تاکی، باتری آن می باشد که بدون وجود باطری بیسیم واکی تاکی، دستگاه بیسیم قادر به کار نیست. در بازار انواع گوناگونی از باتری بیسیم به فروش میرسند که هرکدام دارای تفاوت هایی می باشند و همچنین در رابطه با شارژ صحیح این نوع باطری ها نکاتی وجود دارد که به آن ها می پردازیم.

باطری بیسیم واکی تاکی نیکل کادمیوم NiCd 

باتری نیکل کادمیوم (Nickel–cadmium battery) ، نوعی از باتری های قابل شارژ هستند که در ساخت آن ها از نیکل اکسید و کادمیوم به عنوان فلز الکترود استفاده می شود. در نسل قدیمی بیسیم های واکی تاکی از این نوع باطری استفاده می شد، امروزه باطری نیکل کادمیوم جز باطری با تکنولوژی ساخت قدیمی به حساب می آیند و امروز سهم بازار را از دست داده اند و جای خود را به باطری لیتیومی داده اند.

باطری بیسیم واکی تاکی لیتیوم یونی Li-ion

باطری های لیتیوم یونی (Lithium-ion battery) از بخش های اصلی شامل الکترود مثبت و الکترود منفی تشکیل شده که در مقایسه با نسل های قدیمی تر باتری مانند نیکل کادمیوم، باتری های لیتیوم یونی بصورت تقریبی بین ۳ تا ۵ برابر وزن کمتری داشته که دارای ذخیره انرژی بهتر و همچنین عمر بالاتری می باشند. در رابطه با مزایای باطری لیتیومی بیسیم واکی تاکی مجاز می توان به افزایش تراکم انرژی، بالا بودن سرعت شارژ، ایمنی بالا اشاره کرد.

باطری بیسیم واکی تاکی
باطری بیسیم واکی تاکی

باطری بیسیم واکی تاکی

در ساخت باطری بیسیم واکی تاکی مجاز، از آخرین تکنولوژی روز استفاده شده که از نوع باطری لیتیومی بوده و در انواع مدل های باطری بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP23 ، باطری بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP900 ، باطری بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP89 و دیگر مدل های بیسیم واکی تاکی عرضه می شود.

نحوه نگهداری صحیح از باطری بیسیم واکی تاکی

عمر نسل جدید باطری بیسیم واکی تاکی بالاست ولی بهتر است نکاتی را رعایت نمایید تا بتوانید از عمر مفید باطری بیسیم نیز استفاده نمایید. یکی از مواردی که باید دقت شود برای هر بار شارژ حتماً نیاز نیست تا باطری بصورت فول و 100% شارژ شود و شارژ شدن بصورت ناقص، صدمه ای به باتری وارد نمی کند و توصیه می شود که شارژ باطری بیسیم واکی تاکی را بین ۳۰٪ تا ۸۰٪ نگه دارید و همچنین از کار کشیدن از دستگاه بیسیم با شارژ کم خودداری نمایید تا باعث کاهش عمر باتری نگردد.

قیمت باطری بیسیم واکی تاکی

با توجه به تنوع مدل های باطری بیسیم واکی تاکی، جهت اطلاع از قیمت و خرید باطری بیسیم واکی تاکی به فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اشتراک گذاری در
https://boxoffroad.com/?p=1706
لینک کپی شد
0
Call Now Button