بیسیم واکی تاکی اندرویدی سیم کارت خور

یکی از دستگاه‌های ارتباطی پرطرفدار که بر پایه امواج رادیویی عمل می‌کند، بیسیم واکی تاکی است. این دستگاه قادر است به‌صورت مستقل و بدون نیاز به شبکه های مخابراتی و تلفن همراه، کار کند. نسل جدید بیسیم واکی تاکی با ظهور تکنولوژی وارد بازار شده است که تحولی شگرف در این حوزه می باشد. سیستم‌عامل این نوع بیسیم های واکی تاکی، اندروید بوده که با توجه به سهولت کار با این سیستم عامل و موجود بودن انواع اپلیکیشن‌، اندروید را می توان به عنوان محبوب‌ترین سیستم‌عامل نام برد. در این مقاله به معرفی بهترین مدل های بیسیم واکی تاکی اندرویدی سیم کارت خور می پردازیم.

بیسیم واکی تاکی سیم کارت خور

بیسیم واکی تاکی سیم کارت‌خور، نسل جدیدی از واکی تاکی است که جهت برقراری ارتباط آسان و سریع، به جز امواج رادیویی از بستر شبکه تلفن همراه (مانند اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و غیره) و همچنین از طریق اینترنت پرسرعت 4G و 5G استفاده می کند. بیسیم واکی تاکی سیم کارت خور اندرویدی مانند یک تلفن همراه هوشمند عمل کرده و برای ارسال پیام صوتی از بستر اینترنت سیم کارت استفاده می‌کند. بیسیم واکی تاکی سیم کارت خور با استفاده از شبکه تلفن همراه کار می‌کند و این فناوری با عنوان iPTT (internet push to talk) شناخته می‌شود.

در مناطقی که پوشش دهی تلفن همراه موجود نیست، این مدل ها از بیسیم واکی تاکی می توانند از طریق امواج رادیویی اقدام به برقراری ارتباط با دیگر بیسیم های واکی تاکی نماید.

بیسیم واکی تاکی تاک پاد Talkod N50 N58
بیسیم واکی تاکی تاک پاد Talkod N50 N58

مدل های بیسیم واکی تاکی اندرویدی سیم کارت خور

در بازار مدل های بسیاری موجود می باشد که قابلیت سیم کارت خور بودن را دارا بوده و از سیستم عامل اندروید بهره می برند، مدل های زیر از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و همچنین دارای امکاناتی نظیر، پشتیبانی ار اسلات سیم کارت GSM و WCDMA، دارای بلوتوث، وای فای (Wifi) و سیستم مکان یاب (GPS)، دارای 4GB فضای داخلی و 512MB رم و از سیستم عامل اندروید نسخه 4.4.2 بهره می برند.

بیسیم واکی تاکی Omcom M2 M3
بیسیم واکی تاکی Omcom M2 M3
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اشتراک گذاری در
https://boxoffroad.com/?p=2324
لینک کپی شد
0
Call Now Button