معرفی انواع هندزفری بیسیم واکی تاکی دوفیش

هندزفری بیسیم واکی تاکی

هندزفری یک وسیله الکترونیکی بوده که می توان از آن بدون استفاده از دست ها استفاده نمود. در تعریفی دیگر هندزفری یا هدفون، یک دستگاه الکترونیکی است که قابلیت شنیدن صداها را برای کاربر فراهم می‌کند، به طوری که می‌تواند به گوش قرار گیرد و به صورت مستقیم به یک دستگاه صوتی، مانند بیسیم واکی تاکی، تلفن همراه، رایانه یا پخش کننده موسیقی متصل شود.

انواع هندزفری بیسیم واکی تاکی دوفیش

هندزفری دوفیش بیسیم واکی تاکی دارای مدل های مختلفی شامل : هندزفری بادیگاردی بیسیم واکی تاکی، هندزفری حلزونی بیسیم واکی تاکی ،هندزفری شلنگی بیسیم واکی تاکی ،هندزفری مشتی یبیسیم واکی تاکی و … می باشد.

هندزفری حلزونی دو فیش بیسیم واکی تاکی
هندزفری حلزونی دو فیش بیسیم واکی تاکی

چگونه از هندفری بیسیم واکی تاکی استفاده کنیم؟

هندزفری بیسیم واکی تاکی، دارای دو فیش بوده و با تمامی مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز و دیگر دستگاه های بیسیم که پورت دو فیش را پشتیبانی میکنند، قابلیت اتصال دارد. استفاده از هندزفری بیسیم واکی تاکی به این نحوه می باشد که یک دکمه PTT در هندزفری وجود دارد که توسط گیره بر روی یقه یا هر جای دلخواه لباس متصل می‌شود، شما می‌توانید بدون نیاز به دستگاه واکی تاکی، با فشردن این دکمخ به برقراری ارتباط بپردازید. میکروفن هندزفری در پشت دکمه PTT واقع شده، که امکان مخابره پیام را فراهم می آورد. استفاده از هندزفری بیسیم واکی تاکی دوفیش حلزونی و بادیگاری در مکان‌های شلوغ و پرازدحام، بهبود قابلیت شنیده شدن پیام‌های ارسالی را به همراه دارد و همچنین امنیت مکالمات را تضمین می‌کند.

هندزفری بادیگاردی دو فیش بیسیم واکی تاکی
هندزفری بادیگاردی دو فیش بیسیم واکی تاکی

مزایای استفاده از هندزفری بیسیم واکی تاکی

استفاده از هندزفری بیسیم واکی تاکی دارای بسیاری از مزایا بوده در زیر تعدادی از این مزایا را بررسی می‌کنیم :

  1. آزادی حرکت : با استفاده از هندزفری، شما می‌توانید به راحتی از دستگاه بیسیم خود استفاده کنید و در عین حال دست‌هایتان آزاد باشد. این به شما امکان می‌دهد در حین استفاده از هندزفری بیسیم واکی تاکی، فعالیت‌های دیگری مانند ورزش یا رانندگی را انجام دهید.
  2. سهولت در استفاده : هندزفری‌ها عموماً طراحی شده‌اند تا راحتی کاربر را بالا ببرند بطوریکه تنها با استفاده از دکمه PTT تعبیه شده، میتوان اقدام به ارسال پیام صوتی نمود.
  3. کاهش نویز : با استفاده از هندزفری‌ بیسیم واکی تاکی نویز صدا به میزان قابل توجهی کاهش می یابد که به شما امکان می‌دهد در محیط‌های پر سر و صدا، صدا با وضوح خوبی شنیده شود.
  4. حریم خصوصی : با استفاده از هندزفری بیسیم واکی تاکی شما می‌توانید مکالمات خصوصی را در مکان‌های عمومی انجام دهید. این به شما امکان می‌دهد از حفظ حریم خصوصی خود برخوردار شوید و دیگران را از محتوای مکالماتتان مطلع نگردند.
  5. کاربردهای چندگانه : در مدل هایی از بیسیم های واکی تاکی که دارای رادیو می باشند، از هندزفری بیسیم واکی تاکی می توان به گوش دادن رادیو هم استفاده نمود.
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اشتراک گذاری در
https://boxoffroad.com/?p=2276
لینک کپی شد
0
Call Now Button