بیسیم واکی تاکی

از لوازم ضروری برای طبیعت گردها که در کویر، جنگل و کوهستان مورد استفاده قرار می گیرد بیسیم واکی تاکی می باشد. تورهای طبیعت گردی در اکثر مواقع بصورت گروهی انجام می پذیرد و می توان به مزایایی همچون داشتن ارتباطی سریع و رایگان اشاره نمود. در چند سال گذشته افراد و مجموعه‌هایی که احتیاج به برقراری ارتباط بین پرسنل یکدیگر داشتند با توجه به قوانین فرکانسی و امکان شنود، حتما باید از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجوز اخذ می کردند تا بتوانند از بیسیم واکی تاکی استفاده کنند و گذراندن پروسه اخذ مجوز تا ماه ها زمان بر بود و موجب اتلاف وقت افراد می شد و بسیاری از افراد هم موفق به اخذ مجوز نمی‌شدند. از همین روی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور جهت سهولت برای دسترسی به بیسیم واکی تاکی، مدل هایی را مورد تأیید قرار داد که این مدل ها موجب اختلال در باند فرکانسی کشور نشده و به اصلاح بیسیم واکی تاکی مجاز به شمار می روند. تمامی مدل های بیسیم مجاز جهت استفاده برای عموم مردم و همچنین مشاغل مختلف در کلیه اماکن عمومی، بلامانع می باشد.

بیسیم واکی تاکی مجاز
بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

بیسیم واکی تاکی موتوکام دارای سه مدل : MOTOCOM MC444 , MC555 , MC666 بوده که دارای امکاناتی نظیر باطری لیتیومی LI-ion با ظرفیت 1200 میلی آمپر، دارای ۱۶ کانال در باند فرکانس UHF، دارای پایه شارژر رومیزی و … بیسیم موتوکام MOTOCOM دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد. از امکانات کاربردی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM ، امکان شارژ باطری بیسیم با کابل یو اس بی  (Port USB Android) می باشد که شارژ دستگاه را انواع درگاه های USB و همچنین پاوربانک و شارژر فندکی خودرو نیز میسر می سازد.

باکس آفرود Box Offroad با سال ها تجربه، عرضه کننده انواع مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز و ارائه خدمات تعمیر بیسیم واکی تاکی و لوازم جانبی بیسیم شامل : هندزفری بادیگاردی، باتری، قاب، آنتن
کلیه مدل های عرضه شده در باکس آفرود دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور می باشد.

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP900

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین مدل Tanin GP900 جدیدترین بیسیم واکی تاکی از برند طنین بوده که جز کاملترین بیسیم های واکی تاکی بشمار می رود. از خصوصیات بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP900 می توان به وجود صفحه نمایش LCD با قابلیت تغییر رنگ، استاندارد IP55، باطری لیتیومی LI-ion و … اشاره کرد.

بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP900
بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP900

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP23

خرید و فروش بیسیم واکی تاکی مجاز طنین مدل GP23 دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دستگاهی پرفروش و باکیفیتی بوده که توسط کمپانی طنین عرضه شده است. این واکی تاکی دارای امکاناتی مانند صفحه نمایش LED با تکنولوژی پنهان، پورت USB اندرویدی، باتری لیتیومی با ظرفیت 1700 میلی آمپر می باشد. در زیر دیگر مشخصات فنی و فیزیکی این محصول را مشاهده می نمایید :

بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP23
بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP23
0
Call Now Button