خرید و قیمت بیسیم واکی تاکی ارزان برد بالا

برند طنین Tanin از قدیمی ترین و شناخته شده ترین کمپانی های تولید کننده بیسیم واکی تاکی مجاز بوده که دستگاه بیسیم های تولید شده توسط این برند، به دارا بودن عمر بالا، زیبایی و همچنین قطعات و مدارات الکترونیکی با کیفیت بالا نیز معروف است. در این مقاله به معرفی مدل های پرطرفدار بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin می پردازیم.

قیمت بیسیم واکی تاکی ارزان

بیسیم واکی تاکی مجاز دارای مدل های متنوعی بوده که هر یک بر اساس امکانات و آپشن هایی که دارند قیمت گذاری می شوند. قیمت بیسیم واکی تاکی مجاز نیز مناسب بوده و با امکاناتی که دارد نیز خرید آن به صرفه است و برای تمامی مشاغل و اصناف مانند : تور لیدر و طبیعت گردها، آفرود، هتل و مکانهای اقامتی، شرکت های مراقبتی، کافی شاپ و رستوران و … مورد استفاده قرار می گیرد.

بیسیم واکی تاکی مجاز برد بالا

مدل های مختلفی از بیسیم واکی تاکی مجاز به فروش میرسند دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مورد تایید این سازمان می باشند که از بهترین برند های بیسیم واکی تاکی با برد بالا، می توان به مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin اشاره کرد که دارای برد مناسبی بوده و دارای آپشن های مختلفی می باشند در ادامه بیشتر با مدل های بیسیم واکی تاکی طنین Tamin آشنا خواهیم شد.

بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP900

از مدلهای جدید بیسیم واکی تاکی با برد بالا بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP900 می باشد که دارای برد استاندار و مناسبی بوده و همچنین مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد و استفاده از آن مجاز می باشد. این دستگاه بیسیم ساخت ایران بوده از جمله امکاناتی این بیسیم واکی تاکی دارد، می توان به وجود صفحه نمایشLCD، دارای ۳۵ کانال بر روی باند فرکانسیUHF، سیستم کدگذاری ضد شنود، سیستم Battery Saver و غیر اشاره کرد در زیر امکانات کامل بیسیم واکی تاکی طنین مدل GP900 را مشاهده می نمایید :

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP900
بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP900

بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP23

این مدل از بهترین بیسیم واکی تاکی از برند طنین می باشد که دارای فروش بالا و همچنین جز کامل ترین بیسیم های واکی تاکی به شمار می رود. بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP23 از طراحی زیبایی برخوردار بوده و دارای امکانات منحصر به فردی مانند صفحه نمایش از نوع LED پنهان بوده که موجب کاهش مصرف باطری و همچنین مقاومت آن در ضربات خواهد شد. وجود استاندارد IP55 این دستگاه بیسیم را به مقاوم ترین بیسیم واکی تاکی مبدل نموده است. در زیر دیگر مشخصات فنی و فیزیکی بیسیم واکی تاکی طنین مدل Tanin GP23 را مشاهده می نمایید :

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP23
بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP23

بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP89

بیسیم واکی تاکی طنین مدل Tanin GP89 از مدل های اقتصادی و از مدل های بیسیم ارزان نیز به شمار می رود. بدنه این بیسیم واکی تاکی در برابر ضربه و همچنین نفوذ رطوبت و گرد تبار مقاوم بوده و از استاندارد IP55 بهره می برد. تعداد کانال این بیسیم ۱۶ عدد می باشد و مجهز به چراغ قوه LED نیز می باشد. در زیر امکانات دیگر بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP89 را مشاهده می نمایید :

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP89
بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP89
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اشتراک گذاری در
https://boxoffroad.com/?p=1674
لینک کپی شد
0
Call Now Button